DE BOULEVARD
TYPE CAMPAGNE
Product branding
HOE
Doelgroep targeting
Versnelde customerjourney
Virtual reality
Huisstijl
CLIENT(S)
AANLEIDING
Hoe afzetmarkt te vinden voor een nieuwbouwproject is één, maar potentiële klanten echt benaderen, raken, interesseren en omzetten in kopers is een verdomd goed vraagstuk. Zeker als er nog niets is, de woningmarkt overspannen is en het bestemmingsplan ook woontorens omvat.
STRATEGIE
Onze afdeling strategie deed grondig onderzoek en wist niet alleen de doelgroep te vatten in buyerpersona's, maar ook de beweegreden voor een potentiële verhuizing vast te stellen. Last but not least werd de omvang van de doelgroep bepaald en dus de potentiële afzetmarkt. Op basis van al deze informatie werd een strategisch plan ontwikkeld, waarmee de doelgroep versneld kon worden omgezet in echte klanten.
STUDIO
Onze studio vertaalde het strategisch plan naar middelen. Er werd een huisstijl ontwikkeld voor het project welke werd doorvertaald naar zowel online als offline middelen. Op basis van NLP werd er tekst geschreven. Een complementerende filmproductie opgenomen, behulp makende van onder andere onze drone, gimball en 4k-cinema camera. Muziek werd gecomponeerd. Een mini-site vormgegeven op basis van mobile first, welke aanzet tot maximale conversie.
Last but not least werd er een native app vormgegeven welke de gebruiker onderdompelt in een unieke beleving. Een heuse virtual-reality experience waarbij de gebruiker zich waant op locatie en 360 graden kan rondkijken.
DEVELOPMENT
Onze development afdeling realiseerde alle digitale middelen en maakte deze slim meetbaar. De native app voor Android en iOS werd speciaal ontwikkeld voor de gepersonaliseerde cardboard 3D-bril. Onafhankelijk van de schermgrootte of resolutie. De technologie voor de immersive beleving, op basis van virtual reality, werd geheel in huis ontwikkeld en getest. De uiteindelijke oplossing is 'licht' en snel en maakt gebruik van meerdere sensoren van het toestel om de beweging van de eindgebruiker te volgen.
UITWERKING
De uitwerking is een complementerend geheel, gelinkt aan de te doorlopen journey, en toegelegd op de doelgroep.



THE POWER OF 360
TOTAAL OPLOSSING
De Boulevard toont de kracht van 360 graden denken en doen. Ieder Agency, digital, print of social gerelateerd legt de focus op wat zij kunnen en doen. Dit zie je terug in de oplossing. Dankzij onze 360 graden aanpak zijn wij niet gelimiteerd in ons kunnen. Dit zie je terug in de grote diversiteit aan campagnes, stuk voor stuk ontwikkeld als beste vertaling van de oplossing op een vraagstuk.
CONCEPT
EXPLAINED
>AAN HET WOORDDe oplossing van een vraagstuk en waarom dit ook echt werkt moet niet moeilijk zijn om uit te leggen. De kracht achter dit concept licht ik toe in deze korte video als onderdeel van onze reeks 'concept explained'.
LARS AARNOUDSE
LEAD STRATEGIE